Mi ez a blog?

Eleged van a tuti fogyókúrákból? Tanulj meg gondolkodni!

Szavazás

Meg is kell élni... (Reklám)

Nehogy lemaradj!

Szeretnél értesítést kapni az új bejegyzésekről?

Email cím:


Hozzászólások RSS

Utolsó kommentek

A Nagy Fogyás Blog

A fogyásról nem csak Fogyiknak. Avagy kockahasat mindenkinek alanyi jogon!

Minden idők legjobb diétája. Aztarohadt.

2008.01.31. 02:21 Fanatikus

Azt hittem, már mindent láttam. Naív voltam. Megtaláltam egy szakértő oldalon minden idők legjobb fogyókúráját. Íme:

http://www.femina.hu/fogyokura/negativ_kalorias_dieta

Új fogalmakkal bővítettem eszköztáramat a fenti oldal segítségével: zsírgyilkos vitamin, zsírégető leves, negatív kalóriás ételek.

Érdekes és forradalmi javaslatok: mogyoróvaj az alacsony koleszterinszintért, kávé a testtömeg normalizálásához.

Úristen!! Ezt itthon el lehet játszani??

Véleményezni, írni még mindig nem tudok, mert teljesen a hatása alá kerültem.

Gratulálok a szerkesztőnek:
http://www.femina.hu/szakertok/adatlap?szaki=37

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyas.blog.hu/api/trackback/id/tr84319040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ányó · www.gyesmellekes.blog.hu 2008.02.01. 19:28:14

A kávénak nézz utána! Van bizonyított hatása a koffeinnek, egyrészt mert vízhajtó, másrészt meg anyagcseregyorsító, ha jól tom. Ha emlékezetem nem csal, narancsbőr elleni krémekbe is teszik emiatt.

Huszár József · http://www.vitaminbank.hu 2008.08.25. 16:34:23

Nagyon sokféle fogyókúrás módszer létezik, ezek többé-kevésbé használnak is a kúra ideje alatt. A gond csupán akkor kezdődik, ha abbahaggyuk a fogyókúrát, mert azt gondoljuk, leadtuk a súlytöbbletet. Ezért szokott előfordulni, hogy nagyon sokan visszahíznak. A nehezen leadott kilókat újból felszedjük. Mit lehet tenni? Nem akarom megvádolni a fogyókúrás termékeket gyártó cégeket, de bizony van aki (tisztelet a kivételnek) rászoktatja a fogyasztókat a saját termékeikre és ezeket folyamatosan kell fogyasztani, különben visszahízik. Vannak ilyenek is, de józanul belegondolva, ki hiszi el, hogy amit esetleg 5-10 év alatt felhalmoztunk, attól majd pár hónap alatt megszabadulunk? Ilyen nincs, vagy legalábbis anélkül, hogy a szervezetünk ezért ne büntetne meg. Mert előbb-utóbb megérezzük a fogyókúrák hatását: tápanyaghiány stb. Engem Tóth Gábor független előadásai (nonprofit cégnél dolgozik, így nem befolyásolják) győztek meg, hogy az egészséges táplálkozás és mozgás a legfontosabb. Vannak akik öröklik az elhízásra
hajlamosságot, de akinek nincs ilyen problémája, az biztosan le fog tudni fogyni, ha odafigyel a testmozgásra és táplálkozásra. Az előadások meghallgathatóak itt: www.vitaminbank.hu/index/toth_gabor.php A rendszerességet emelném még ki, mert csak akkor lehet maradandó és hosszútávú eredményt elérni, ha kitartóan és rendszeresen étkezünk, mozgunk. Eleinte nehéz, mert nem szoktunk hozzá, de a későbbiekben ez az életvitel általánossá és megszokottá válik. Sőt, talán rosszul fog esni, ha kimarad egy-egy edzés, vagy nehéz, zsíros ételt kell megenni.

rita74 2010.01.15. 22:34:14

Sziasztok!

Én találtam egy érdekes Sheaket, nekem izlik, és tényleg nem kell éhezni. Első 10 napban két főétkezés helyett kell inni. Nem lettem éhes, és lement 2 kg, 4 nap alatt. Azt hiszem ez nem rossz.
Persze tudom, hogy az első napokban jobban beindul. Késöbb még írni fogok, hogy mit értem el.

www.tutifogyas.co.cc

Üdv mindenkinek Rita

zxn · http://online-munka-file-feltoltes.blog.hu 2011.04.04. 18:50:22

Beleolvastam az étrendbe:
Reggeli: mandarin
Tízórai: egy nagy pohár víz, alma.
Ebéd: zöldségleves, zöldsaláta almaecettel.
Uzsonna: egy nagy pohár víz, alma.
Vacsora: zöldségleves, mandarin.

Szerintem a Gulágon is több kaját kaptak...
süti beállítások módosítása