Mi ez a blog?

Eleged van a tuti fogyókúrákból? Tanulj meg gondolkodni!

Szavazás

Meg is kell élni... (Reklám)

Nehogy lemaradj!

Szeretnél értesítést kapni az új bejegyzésekről?

Email cím:


Hozzászólások RSS

Utolsó kommentek

A Nagy Fogyás Blog

A fogyásról nem csak Fogyiknak. Avagy kockahasat mindenkinek alanyi jogon!

Te milyen diétát próbáltál már?

2007.10.06. 16:40 Fanatikus

Egy kis közvélemény kutatás, kíváncsi vagyok a véleményedre! Kérlek, írd meg a hozzászólások között:

Milyen diétát / diétákat próbáltál már ki?

Mi lett az eredménye?

Sikerült-e tartósan lefogynod?

Jobban érzed-e magad?

8 komment

Címkék: fogyókúra diéta fogyás

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyas.blog.hu/api/trackback/id/tr31188261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NagySzabi · http://www.nagyfam.hu 2007.10.08. 11:30:52

Én próbáltam a testkontrollt. Jó volt, állati jól éreztem magam tőle - egy, két évig, mert közben átlendültünk vegába és a végén előjöttek az egyoldalú táplálkozás hátrányai. Az izmaim tényleg leépültek közben (mellette nemigen sportolgattam, csak úszni mentem néha).
Azután ahogy visszaálltam a régi kajálásra lassan visszajött az a néhány kiló. Nem vagyok elhízva, (kis hájfelesleg), de azért pár kilóval könnyebben jobban éreztem magam.
Most a 90 naposat próbáltam, az nem tetszik annyira, nem is erőltetem, nem is fogyok. egyébként is kezd elegem lenni ezekből a hülye sztárdiétákból. Valaki megmondhatná már a frankót, hogy kell ezt az egész evés-dolgot jól csinálni, úgy hogy hosszú távon is legyen haszna.
Csessze meg, a végén kiderül, hogy semmiképp nem úszom meg edzőterem nélkül...
Egyébként ebben a szétválasztós dologban lehet, hogy van valami, nem? Legalább is százszor könnyebb egy hús-zöldség párosítást megemészteni, mint egy hús-krumplit. Neked mi erről a véleményed?

Fanatikus · http://fogyas.blog.hu 2007.10.08. 23:49:08

Hát, ha emberi formát akarsz semmiképpen sem úszod meg az edzőtermet.

Vannak, akik hisznek ebben a szétválasztós módszerben, tudományosan még vitatkoznak rajta. Én nem érzek különbséget. Persze ez napon belüli szétválasztás: egy étkezés szénhidrát, egy étkezés fehérje.

Napokra szétbontani ezt, mint a 90 napos diéta, teljesen marhaság. Fehérjét mindennap fogyasztani kell, próbáld ki magadon (edzés mellett).

Hús-zöldséget jóhogy könnyebb megemészteni, mint a krumplit :) Az uborkát is könnyebb, mint a körömpörköltet vagy a babot :)

NagySzabi · http://www.nagyfam.hu 2007.10.09. 00:45:39

Társítás: nem is az a lényeg, hogy könnyű vagy nehéz, hanem azt mondják, hogy az emésztés nem hatékony ha mindent összekavarunk a gyomrunkban és a rossz emésztés eredménye a hízás. Egyszer olvastam egy doki könyvét, ott ezt kémiailag levezette - persze nem sokat értettem belőle, hogy ez tényleg így működik-e vagy kamu az egész. Már annyi okosságot olvastam e témában, hogy fingom nincs az igazságról és nagyon hajlok afelé, hogy az ember leginkább csak a saját tapasztalatainak és a saját szervezete visszajelzéseinek hihet...

Fanatikus · http://fogyas.blog.hu 2007.10.09. 00:57:22

Igen. Mindenféle megjelenik és mindenki mást mond. Ismerek több sportólot, van aki használja, van aki nem. Nem tudom, kinek van igaza. De nem ezen a pár % különbségen fog múlni.

A legtöbb embernek alapjaiban van elcseszve a táplálkozása, nekik igazán luxus ilyenekkel foglalkozni.

Még elég vitaminhoz sem jutnak...

~szivárvány~ · www.szivarvany5500.blog.hu 2007.10.10. 00:00:53

Fanatikus! Ne vidd el a napi megélhetési gondok irányába:)

Krumplidiéta, orvos ajánlotta egy ismerősnek, kb 2 hétig csináltam, 3 hónapig kéne állítólag. Nem nagyon bíztam benne, de tény, kezdett sok-sok felesleges víz távozni a szövetekből, könnyebbnek, fittebnek éreztem magam, hiszen tisztult a szervezetem.Azért lehet, hogy majd még egyszer nekiveselkedem:)

Gesztenye 2008.02.20. 04:34:42

Kb. 3 hónapig tartott a fogyi, kezdve a kevesebb kalóriától az enyhe bulimiáig.... 15 kiló lement. 3 évig megmaradt, de csak visszajött az a 15 kiló.

Huszár József · http://www.vitaminbank.hu 2008.08.25. 16:33:37

Nagyon sokféle fogyókúrás módszer létezik, ezek többé-kevésbé használnak is a kúra ideje alatt. A gond csupán akkor kezdődik, ha abbahaggyuk a fogyókúrát, mert azt gondoljuk, leadtuk a súlytöbbletet. Ezért szokott előfordulni, hogy nagyon sokan visszahíznak. A nehezen leadott kilókat újból felszedjük. Mit lehet tenni? Nem akarom megvádolni a fogyókúrás termékeket gyártó cégeket, de bizony van aki (tisztelet a kivételnek) rászoktatja a fogyasztókat a saját termékeikre és ezeket folyamatosan kell fogyasztani, különben visszahízik. Vannak ilyenek is, de józanul belegondolva, ki hiszi el, hogy amit esetleg 5-10 év alatt felhalmoztunk, attól majd pár hónap alatt megszabadulunk? Ilyen nincs, vagy legalábbis anélkül, hogy a szervezetünk ezért ne büntetne meg. Mert előbb-utóbb megérezzük a fogyókúrák hatását: tápanyaghiány stb. Engem Tóth Gábor független előadásai (nonprofit cégnél dolgozik, így nem befolyásolják) győztek meg, hogy az egészséges táplálkozás és mozgás a legfontosabb. Vannak akik öröklik az elhízásra
hajlamosságot, de akinek nincs ilyen problémája, az biztosan le fog tudni fogyni, ha odafigyel a testmozgásra és táplálkozásra. Az előadások meghallgathatóak itt: www.vitaminbank.hu/index/toth_gabor.php A rendszerességet emelném még ki, mert csak akkor lehet maradandó és hosszútávú eredményt elérni, ha kitartóan és rendszeresen étkezünk, mozgunk. Eleinte nehéz, mert nem szoktunk hozzá, de a későbbiekben ez az életvitel általánossá és megszokottá válik. Sőt, talán rosszul fog esni, ha kimarad egy-egy edzés, vagy nehéz, zsíros ételt kell megenni.

gunilla 2010.03.16. 19:48:28

@NagySzabi: (3 év késéssel írom, de hátha célba ér... :D) én az egész táplálkozásomat a zöldségekre alapozom (nyers, párolt), ezek azok a kaják, amik mindennel kombinálhatók, és ellátják a szervezetem vitaminokkal, mégis alig tartalmaznak kalóriát, tehát olyan, mint túlzabálás nemigen létezik ezekből... (persze semmiből nem szabadna túlzabálni) Nade a hülye is tudja, hogy nem merülhet ki a kajálás a zöldségekben (főleg sportolóknál, -én is az vagyok-), de ezen felül csak azokat együk, ami feltétlen szükséges, így: pl. reggeli zabpehely,joghurt, túró, gyümölcs (mint szénhidrát), olajos magvak (mint olaj/zsír), na és persze az ajánlott mennyiségű fehérje (1-2 gr/testsúlykg). Remélem nem hagytam ki semmit...:)
Én ezeket eszem nyári szálkásításom során, (5ször keveset) de általában is szerintem ez egészen fenntartható. Télen mondjuk hozzácsapom a rizst, bulgurt, de így már végképp okés...
Ez így elég tuti? (már ami a kajálást illeti)
süti beállítások módosítása